zaterdag 14 juni 2014

adem

Wat voelt het thuis zo zacht en warm. Als een dekentje dat over me heen werd gedrapeerd. Al was het in Italië zo'n 15 graden warmer en al was de vakantie héérlijk. Alles was goed. Alles ging goed. Alles kon. Alles mocht. Maar net daardoor kan ik nu nog meer genieten van de andere soort rust hier in huis. Het licht. De kleuren. De ruimte. 
Of ligt het aan het boek waarin ik begon te lezen?  
Daarover en over de vakantie lezen jullie snel - of minder snel - meer. Er liggen hier stapels was  op me te wachten, en de voorbereiding van een huiskamerconcert. En tal van foto's die ik wil doornemen.  En verhalen die ik wil ordenen. En rust die ik wil vasthouden ...


1 opmerking:

  1. wat ziet dat er rustgevend uit! hopelijk heb je veel genoten en houd je die rust toch nog even vast ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen