woensdag 6 augustus 2014

Natuur(lijk)

Maandag - resultatendag deel 1.
Na een moeizame zoutwater-drink-ochtend mocht ik de onderzoekskamer binnen. De professor himself begroette me. Al dan niet gespeeld verbaasd om mijn zenuwen, probeerde hij me gerust te stellen. Alles was toch goed met me? (ja, is dat zo?) En die opgezwollen lymfeklier, stelde volgens hem ook niets voor. Dat is toch al dat. En dan het onderzoek. Ik had er bepaald géén zin in. Maar ik zou rustig worden na het spuitje. Een kalmeermiddeltje. Een slaapmiddel, zeg maar, want ik werd gewoon wakker in de slaapzaal. Heerlijk geslapen. Niets gevoeld. Oef! En prima resultaten. Nog méér oef! Darm in orde dus, en alvast geen tweede mogelijke 'haard' van miserie. Nu, dit resultaat had ik een beetje durven verwachten, en ik durf dan ook geen enkel woord uitspreken over de scans die mogelijke uitzaaiingen moeten nagaan. Ik moest maar eens mijn lot beïnvloeden. 

Maar goed, maandag was dus, de drinkochtend even buiten beschouwing gelaten, een leuke dag. En dat hebben we gevierd met een gezinswandeling in een mooi natuurgebied.

's Avonds was de vreugde nog eens zo groot toen ik super leuke kopjes in mijn bus vond. Een prachtig presentje van http://veronkiedw.blogspot.be. Wees maar zeker, daar klop ik nog aan. Ideaal geschenkje samen met een potje zelfgemaakte muesly of cruesly. Deze vind ik zoveel lekkerder, en zoveel lichter dan die uit de winkel! Echt de moeite, en geen moeite. Ik weet niet meer precies welk recept ik deze keer probeerde, maar er is inspiratie te over op het net. Vergeet zeker niet 'suikervrij' te googelen, want geloof me, suiker heb je er écht niet voor nodig!

Ik vond nog wat hooifoto's op manlief zijn mobiel toestel - daar houd ik me dus mee bezig in het ziekenhuis.  Hij maakte de foto's tijdens het hooien op de boerderij van oma en opa.  








kopjes gemaakt door  de dame achter http://veronkiedw.blogspot.be/.
Muesly zelfgemaakt en in een pot van ikea bewaard.





3 opmerkingen: