woensdag 10 september 2014

Geen handige Harriëtte

Pfff ... ik wou dat ik handig was. Dat ik kon boren, kon schrijnwerken, gordijnen kon maken (of al minstens ophangen), lampen kon aansluiten, decoratie ophangen, .... Nu moeten we voor alles iemand laten komen, en laat die aannemers nu nét geen greintje gevoel voor esthetiek hebben. Of toch in ons boerengat. Met als gevolg dat het er nét niet uitziet zoals ik wil, omdat een of ander praktische tool de hele esthetiek naar de prullenmand helpt. Bovendien durf ik zulke dingen helemaal niet zeggen. Ik kijk ernaar en zwijg. Manlief moet het dan oplossen, en hij baalt daarvan. 
Ik zou een cursus kunnen volgen, maar om een of andere reden denk ik dat dat geen oplossing is. Zelfs met de nodige technische kennis, blijf ik volgens mij linkse handen hebben. En te snelle bewegingen. En niet de juiste feeling voor afwerking. Een vleesgeworden Harry die mijn ideeën perfect weet te vertalen; dat zou wat zijn! Kandidaten? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten